Kontakt

Často kladené otázky

Potřebujete daňový doklad (fakturu) k příslušné objednávce a nemůžete jej najít? 

Všechny faktury posíláme vždy e-mailem z objednávky, zkuste proto prvně prohledat Váš e-mail, pokud ji tam opravdu nenajdete, tak nám napište na e-mail cz@haltimo.com, napište číslo Vaší objednávky a my Vám fakturu obratem zašleme na e-mail.

V případě platby předem, je nutné, aby byla platba připsána na náš účet nejpozději do 3 pracovních dnů, po tuto dobu Vám držíme produkty v rezervaci na skladě, po uplynutí této lhůty, jsou produkty z objednávky uvolněny pro další zákazníky, může se tak stát, že pokud zaplatíte později, nebude produkt již na skladě. Děkujeme za pochopení.

V případě odběru většího počtu kusů vám zdarma a nezávazně vypracujeme individuální cenovou nabídku. Nabídku zpracujeme z veškerého našeho sortimentu a to do 24 hodin. Stačí kontaktovat velkoobchodní oddělení na telefon +420 773 014 469 nebo e-mail slaby@haltimo.com

Přišel mi poškozený balík

Přivezl Vám dopravce poškozený balík/zásilku? Zde uvádíme doporučení, jak takovou situaci řešit.
Pokud již při převzetí zjistíte, že je obal poškozený, nebo dokonce zničený, zásilku rozhodně nepřebírejte. Odmítněte zásilku převzít a ihned nás kontaktuje na e-mail poradce@televiznidrzaky.cz. Sjednáme nápravu a v co nejkratší době Vám zašleme nový produktReklamaci původní zásilky s dopravcem pak vyřídíme sami.

V případě, že se zboží rozhodnete převzít, pak jedině s výhradou. V tomto případě doporučujeme pořídit co nejvíce fotografií a informací o poškozené zásilce. Pokud nebude zboží převzatou s výhradou, nemůžeme reklamaci s dopravcem řešit. 

Více najdete v našich VOP.

Přišlo mi poškozené zboží

Obdrželi jste poškozené zboží a přišli jste na to až po jeho rozbalení? Bohužel i tato nepříjemná věc se může stát. Předem se za tuto nemilou věc omlouváme a ihned sjednáme nápravu. 

Po zjištění závady pořiďte fotografie, kde je závada jasně viditelná. Spolu s podrobným popisem závady odešlete tyto fotografie na e-mail poradce@televiznidrzaky.cz. Nezapomeňte přiložit také číslo objednávky pro rychlejší orientaci. 

V některých případech jsme schopni zaslat pouze vadný díl, v těch složitějších je nutná výměna celého zboží. V tomto případě je nutné odeslat zboží zpět k nám. Při tomto postupu my Vám zašleme štítek, požádáme o pečlivé zabalení zboží tak, aby nedošlo při přepravě k dalšímu poškození. Tento štítek po vytištění nalepíte na zboží a pouze předáte do jakékoliv Zásilkovny. Není tak nutné nic složitě vyplňovat nebo platit - stačí jen předat. Vše jde na naše náklady.
Zboží také můžete odeslat na vlastní náklady, vždy však na adresu níže:

Holders s.r.o.
Brněnská 4286/1b
695 01 Hodonín


Na řešení reklamace máme ze zákona 30 dnů, avšak v drtivé většině to zvládáme za méně než polovinu. Pokud se reklamace ukáže jako oprávněná, bude Vám ihned odesláno zboží novébez jakéhokoliv doplatku. V případě, že reklamaci nebudeme moci uznat, bude zboží odesláno zpět k Vám na Vaše náklady. Zároveň bude nutné zaplatit také první poštovné, pokud jsme zařizovali. 


Využít můžete našeho reklamačního formuláře. Více naleznete v našich VOP.

Jak vrátit nebo vyměnit zboží

Objednali jste si držák (nebo jiný produkt) a ten vám nesedí? Je příliš velký (malý) pro váš televizor? Není kompatibilní nebo jste očekávali něco jiného? Nezoufejte!

Pomůžeme vám s výměnou za vhodnější držák a rádi vám poradíme s výběrem. Věříme, že výměna zboží by neměla být složitá, protože spokojený zákazník je naším hlavním cílem!

Máte nárok na vrácení nepoškozeného a nepoužitého zboží do 14 dnů od jeho zakoupení dle platných zákonů.

Jak postupovat? Je to velmi jednoduché! Napište nám e-mail na adresu poradce@televiznidrzaky.cz a sdělte nám důvod výměny. Pokud by situace byla složitější, můžete nás také kontaktovat na telefonním čísle ++420 778 757 552, ale potvrzení výměny bude rovněž písemně nutné. Pro snadnější a rychlejší komunikaci uveďte také číslo objednávky. Pokud už máte vybraný produkt k výměně, přidejte odkaz na tento výrobek. Pokud ne, neváhejte se nás zeptat na radu. Rádi vám pomůžeme s výběrem a najdeme nejlepší řešení, které bude vyhovovat vašim požadavkům.

Po domluvě s námi vytvoříme štítek pro odeslání zboží od vás k nám. Po vytisknutí štítku ho nalepte na pečlivě zabaleno zboží a odneste jej na kteroukoli pobočku Zásielkovny. Na těchto pobočkách vám nebudou účtovány žádné poplatky, stačí pouze zboží odevzdat a dopravce zajistí jeho doručení k nám. Náklady na zpětnou zásilku závisí na váze a začínají od 100 Kč.

Zboží můžete také odeslat na vlastní náklady prostřednictvím libovolné dopravní společnosti. Vždy ale zboží zasílejte pouze na následující adresu:

Holders s.r.o.
Brnenská 4286 / 1b
695 01 Hodonín

Po doručení bude zboží zkontrolováno, zda není poškozené. Proto opakovaně zdůrazňujeme, že zboží musí být pečlivě zabalené pro transport. Po kontrole vám bude zasláno nové zboží dle dohody.

Pro lepší komunikaci můžete využít také náš formulář pro výměnu / vrácení zboží. Další informace naleznete v našich obchodních podmínkách.

V případě odběru většího počtu kusů vám zdarma a nezávazně vypracujeme individuální cenovou nabídku. Nabídku zpracujeme z veškerého našeho sortimentu a to do 24 hodin. Stačí kontaktovat velkoobchodní oddělení na telefon +420 773 014 469 nebo e-mail slaby@holders.cz


Více najdete na stránce velkoobchodu.

Kompletní návod jak vybrat správný držák, tak aby seděl na Vaši TV najdete podrobně sepsaný v naší poradně. Nebo se obraťte na našeho odborného poradce, rád Vám zdarma pomůže s výběrem! Stačí napsat e-mail na poradce@televiznidrzaky.cz nebo zavolat na +420 778 757 552.

Přišel mi poškozený balík

Přivezl Vám dopravce poškozený balík/zásilku? Zde uvádíme doporučení, jak takovou situaci řešit.
Pokud již při převzetí zjistíte, že je obal poškozený, nebo dokonce zničený, zásilku rozhodně nepřebírejte. Odmítněte zásilku převzít a ihned nás kontaktuje na e-mail poradce@televiznidrzaky.cz. Sjednáme nápravu a v co nejkratší době Vám zašleme nový produkt. Reklamaci původní zásilky s dopravcem pak vyřídíme sami.

V případě, že se zboží rozhodnete převzít, pak jedině s výhradou. V tomto případě doporučujeme pořídit co nejvíce fotografií a informací o poškozené zásilce. Pokud nebude zboží převzatou s výhradou, nemůžeme reklamaci s dopravcem řešit. 

Více najdete v našich VOP.

Prodejna - adresa pro vrácení zboží

Brněnská 4062/3a

695 05 Hodonín

Česká republika

Vážení zákazníci, vždy se snažíme nabídnout to nejlepší protože víme, že jste pro nás nejdůležitější a díky vám se můžeme i nadále zlepšovat. Vaše spokojenost a pohodlnost jsou pro nás každodenním cílem a motivací. 

Rádi Vám zodpovíme veškeré dotazy, zdarma poradíme s výběrem vhodného výrobku a prodiskutujeme to nejlepší řešení. Nedělá nám problém zavolat vám na náš účet. Kontaktujte nás na výše uvedených telefonních číslech nebo e-mailových adresách. Jsme vám plně k dispozici. Pro nejrychlejší odpověď zvolte chat, který, se nachází vpravo dole. 

Jak správně vybrat držák najdete v naší poradně.


Zákaznická podpora

Ondřej Braha - poradenství, objednávky

tel.: +420 778 757 552
e-mail: poradce@televiznidrzaky.cz


Martin Slabý - velkoobchod

tel.: +420 773 014 469
e-mail: slaby@holders.cz


Vojtěch Šmida - marketing

e-mail: smida@holders.cz


Provozovna (Osobní odběry)

Holders s.r.o.

Brněnská 4062/3a

695 05 Hodonín
(ve dvoře malých kasáren)


Provozní doba

PO - od 8:00 do 16:00 
(polední pauza 11:00 - 12:00)


Fakturační údaje

Holders s.r.o.

Brněnská 4062/3a

695 01 Hodonín 

IČO: 05381801

DIČ: CZ05381801

Zapsáno Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 95030.


Bankovní účty:

pro Českou republiku

2401071773/2010 (Fio banka, a.s.) 

IBAN: CZ0920100000002401071773 BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX


pro Slovensko

2401071773/8330 (Fio banka, a.s.) 

IBAN: SK1183300000002801147271 BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX